"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

26. července 2010

Anenská pouť

V neděli 25. července jsem šla s našima na pouť. Jako loni. Máme ji tu na sv. Annu.
Nakonec to bylo super. Počasí sice proměnlivý, ale nám to vyšlo. Vyrazili jsme kolem oběda, aby tam nebylo narváno.
A taky jo, všichni odcházeli domů na jídlo a my pěkně na pouť. Prošli jsme si trhy, taťka si koupil čínský nudle a taky jsem se samozřejmě projela na atrakcích.

Letos se mi to líbilo, skoro furt jsme se usmívala, myslím, že to bylo lepší než loni. Ale přesto si mě naši ještě netroufli dát tam, kam se mnou nemohli.
Mamka prý už viděla, jak jedu ve vláčku do kopečka a najednou prý vstávám, protože mě to už nebaví. Klasika, zase mě podceňujou, ale já nic neříkala, trošku jsme stejně ráda, že jsou se mnou ... jistota je jistota, ne?

Tak tady vycházíme z baráku. Šla jsem to celý pěšky a je to kus! I na pouti jsme chodila po svých, jen zpátky jsem se už po cestě domů nechala chvílemi nést tátovi na koni.


S taťkou jsme hned skočili do autíček. Mamka nás natáčela, takže bude i video. Jsme až tam vzadu, takže to moc není vidět ... no ale když si to kliknutím zvětšíte a ještě jedním přitáhnete, tak snad trošku něco uvidíte :o)


Na lochnesku táta odmítl, takže stejně jako loni jsme se po ní proháněly s mamkou. Tady zase videjko natáčel taťka. Naši si to chtěli porovnat s těma loňskýma.


Posted by Picasa

Houpačka byla dobrá, tam, jsem radostí i trochu vejskala. Táta houpe pěkně, pomalu, ne moc vysoko ... zkrátka akorát pro mě :o)


Tak tady jsem na takovým kolotoči na prknech. Mamka pro mě zvolila něco, z čeho prý nemůžu sesednout. Umístila mě tedy do takový "boudičky" s volantem a zůstala tam se mnou. Ale jojo, líbilo se mi to. Seděla jsem jako hříbek a dokonce jsem se i chvílema držela volantu.


A tady už odcházíme z pouti a nakonec i z města domů ... na oběd. Byly asi 3 hodiny a proudy lidí se valily na pouť ... a my frajeři už z pouti domů. Fakt jsme to vymysleli dobře.


Když jsme se doma trochu zrelaxovali, vyrazili jsme ještě k babi a dědovi na farmu. Pěkně ze schodů tam a do schodů zpátky :o)
U babi jsem se chvilku proběhla venku a pak vevnitř jsem nenápadně vylezla na stůl v obýváku ... tady poprvé! Byla jsem na sebe pyšná, že se mi to povedlo!!! Ale musela jsem dolů :o(

Posted by Picasa

2 komentáře:

Andrea řekl(a)...

Koukám, jak pěkně jste si užili..Sluší ti to, lucko!

evina řekl(a)...

Lochneska, tu už jsem neviděla ani nepamatuju. Jste holky šikovný. :-)) To my na ty naše "chodský" raději opustíme město.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...