"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

10. března 2011

Šátky (slintáčky) i pro parádu

Mám jeden praktický dotaz.
Nevíte někdo, jestli se něco takového - http://www.bandana-bibs.co.uk/ - u nás vyrábí? Já bych řekla, že ne.
A přitom by to bylo úplně super, obzvlášť naší Ninušce by se to v posledních měsících moc hodilo. A od září i do školky!!!
Dáváme Nindě kvůli silnému slintání plenku kolem krku. Jednak má pořád ruce v puse, takže to je jeden důvod její věčně mokré brady, ale není to jen tím. Ona prostě nepolyká ... což znamená výstřih neustále mokrý, ani orofaciální stimulace zatím nepomáhá. Ach jo :o(

Ale přeci jen takovéto frajerské barevné, vzorované šátky na suchý zip, jako se prodávají v Anglii (i v USA jsem na takový obchod narazila) jsou o něčem jiném, než klasické bryndáky pro mimina.
Vždyť Nina je už velká holka, měla by nosit něco, co je vhodné k jejímu věku, co je vkusné a hlavně účelné :o)

Budu se muset asi pokusit přemluvit nějakou šikovnou příbuznou, jestli by něco takového nešlo spíchnout, nejlépe hned v několika provedeních, v různých barvách :o) Jsem zvědavá, kdo se toho ujme ... já jsem bohužel v tomhle oboru úplně neschopná!

Nevypadá to špatně, že?

23 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já bych to možná o víkendu zkusila spíchnout...asi na tom nic moc není..nejspíš froté dospod...a bavlna nahoru..plus sucháče..dám vědět na face jak to šlo..Pokud by ti to pomohlo..je to maličkost..Dáša a dvou divochů

Anonymní řekl(a)...

Už jsem takové viděla na podzim v Tchibu, koupila jsem je dětem jako šátek na krk, proti větru. A osvědčilo se mi. Vyrábí to jakoby z teplákoviny. Je možné, že to jaro zas v prodeji bude..

czarka řekl(a)...

Zdravím, Lucko, napadlo mě, že by bylo fajn využít na to materiály, používané na moderní látkové plenky - dobře sají, tak aby takový frajerský bryndák chvilku vydržel, udělat mu savé jádro. Zkusila bych oslovit nějakého českého výrobce látkovek, napadá mě například Ivuška z BC, odkaz zde : http://www.anavy.cz/anavy/2-Kontakty

Anonymní řekl(a)...

Lucko,ty od Tchiba jsem videla a jsou super,v laznich je jedna holcicka nosila,ale kdyz das ve zbozi hledat satek na suchy zip tak tam jsou od jinych firem taky hezky,Tchibo je ted v nabidce nema,byla k tomu i cepice a bylo to moc paradni:)vendy

czarka řekl(a)...

A nebo tahle paní je šije a prodává na MMB, je to sdice jen úplet,a le třeba by to stačilo? A určitě by dokázala našít i z jiných látek, se vzorkem... http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=36789764&tab=9

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
jsem už několika měsíční "nakukovač", ještě jsem nepřispívala...Chodím jsem moc ráda a moc vám fandím...
Šátečky vyrábí i zn. topolino -myslím, že na mimibazaru je paní prodává kolem 60kč.
Anička

Anonymní řekl(a)...

Ahoj..tak koukám,že šátečky jsou dostupné...když tak napiš...pokud by nebyly a já bych je ušila.

Vcelicka.patch@senam.cz

Dva divoši

Tuška řekl(a)...

Musím se na ty odkazy podívat, dnes jsem to nestihla.
Hlavně aby nebyly nějaký malinký pro miminka a aby nepropouštěli ... zkouknu to a dám vědět, díky za tipy!

Tuška řekl(a)...

Koukala jsem na šátky od různých výrobců a přijde mi, že to jsou všechno opravdu JEN klasické šátky kolem krku peoti zimě. Tedy že se proslintají na oblečení, což zrovna nevyhovuje našemu účelu.

Někde píšou, že se vyrábějí z teplákoviny ... já vidím na Nině, když jí dám plenku kolem krku, jak je za chviličku i pod ní mokrá.

Tady na těch stránkách, jak jsem našla, jsou jednak bryndáčky ve 3 velikostech a hlavně tam píšou, že vršek je vyroben z kvalitní měkké tkaniny, aby dobře absorbovala sliny a spodek z měkké fleecové pošívky, aby dítě zůstalo v suchu.

Že bych zkusila nějakého toho výrobce teda oslovit?

Tuška řekl(a)...

Dášo!!!

Psala jsem ti email, ale dvakrát se mi vrátil!!! Takže ho překopíruju sem :o)

Ahoj Dášo,
koukala jsem na různé šátky pro děti, ale mám dojem, že to jsou opravdu jen šátky na krk kvůli zimě, nikoliv bryndáky. Což znamená, že se dle mě okamžitě proslintají ... je mi to poněkud trapné, ale protože jsem opravdu co se šití týče hrozně nešikovná, říkala jsem si, že bych využila tvojí nabídky ...
Kdybys třeba ušila jeden takový pěkný funkční slintáček, já už bych se dohodla s mojí babičkou a ona by to třeba podle toho tvého udělala a mohla bych jich mít víc - to víš naše malá by měla spotřebu určitě velkou. Ale nechce se mi ji obtěžovat, aby to celé sama vymýšlela, taky už má nějakej věk ...

No tak uvidíš, kdyby se ti do toho chtělo. Naprosto pochopím, že nebudeš mít čas, nebo prostě jen energii! Takže se vůbec nestresuj s tím, že máš teď nějakej úkol!!!!
Jo a samozřejmě bych ti uhradila náklady ... + odměnu za ušití, třeba něco nazub pro kluky :o) To bysme se ještě domluvily.

Děkuju moc za nabídku a za ochotu, Dášo.

Měj se co nejlépe a posílám pohlazení klukům!

Sikorka řekl(a)...

Lucko,
pokud vím,tak dost podobně jako máš vyfocené ty šátky nahoře,vypadá bryndáček Dahe.
Je to tohle:
http://www.nejbaby.cz/236%7C.d.DAHE06.bryndacek-dahe-2-v-1-sada-2-kusu-modra.html

Tuška řekl(a)...

Sikorko, díky! Našla jsem si adresu té firmy www.dahe.cz a v rubrice produkty jsou všechny jejich bryndáčky. To je to, co jsem hledala!!!

Člověče, ale ve vyhledávači mi toto vůbec nevypadlo! Vypadá to fakt dobře, je to přímo určeno na slintání. Akorát by mě zajímaly velikosti, píšou, že dělají 3, ale není to tam nijak označené. Takže tam v pondělí budu volat a vyptám se co a jak.
Je tam taky seznam obchodů, kde se dají jejich produkty koupit. No ak uvidím, zkusím se s nimi nejak domluvit.

Dášo!
Tak jestli jsi ještě nezačala, ještě s tou prací počkej!!! Já vyzkouším tady tohle. Vím, jak je každá minuta cenná, třeba to s tímto obchodem klapne :o)
Moc ti děkuji za nabídku ... proč mi nešel ten tvůj mail?

nikuliq řekl(a)...

Ďakujem veľmi pekne za inšpiráciu. Tiež už dlho riešime podobný problém. Niki síce slintá asi menej, len keď má v puse dudel, alebo si tam aktuálne pchá nejaké hračky. Ale viem z toho byť nervózna, keď má tričko zmáčané behom minúty ako keby sa oblial pohárom vody.
U nás som našla len jeden obchodík, kde sa dajú takéto kúsky objednať, ale 12€ za jeden sa mi zdala ukrutne prestrelená cena, takže som si už dala ušiť jednej šikovnej kamarátke, a už sa moc tešíme na ne.
Ešte raz dík za tip

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Lucko..to je divný,že se maily vrátily...normálně to funguje...Já počkám..dej vědět..na facebooku jsem si s tebou psala ohledně heska, jednoho dokumentu/mmch..heslo už mám /..je to tak týden...kdyžtak napiš do zpráv na carlitě...Dagmar Seitlová

Unknown řekl(a)...

tady je navod, jak to usit, kdyby se do toho nekdo chtel pustit http://madquilter.blogspot.com/2009/06/free-bandana-bib-pattern.html
(je to v anglictine, ale jsou tam obrazky i s PDF strihem)

Lucko jinak kdybys neco potrebovala poslat z UK, tak dej vedet ;)

hana.kubikova řekl(a)...

Díky za tip na tu stránku Dahé, asi do nich taky půjdeme, přijdou mi super.

Anonymní řekl(a)...

Tuško, myslím, že u Dášina mailu byl překlep (sezam místo seznam, nebo tak něco). Markéta K.

Tuška řekl(a)...

No jo, byl tam a já mail zkopírovala a vložila do adresy! proto to nešlo!!! aspoň, že se to vyjasnilo :o)
Díky, Markéto

Hanko, už mi posílají na zkoušku šátky!!! Pak dám vědět.

Martino, díky za ten návod, vypadá to zajímavě, zkusím to ukázat babičce, jestli by se na to cítila, můžeme mít různé typy, že? :o) (I když pro mě je pohodlnější koupit :o)
Jo, Martino a ten blog je dost zajímavý, ta ženská je borkyně! Sedm dětí!!!!

Tuška řekl(a)...

Tak už šátečky máme, od firmy Dahé. Jsou krásný, Nině sedí hezky, ale na její slintání by bylo zapotřebí asi tak 3x větší, proslintala ho za hodinu.

Každopádně k letnímu ohozu to bude krásné a účelné, holt jí je budu po hodině měnit. ONo zase mít hezký letní šatičky a celý je zakrejt nějakým obrovským šátkem, to by taky nebylo ono :o)

Až udělám pár fotek, předvedem se vám :o)

ivuska.h řekl(a)...

Dobrý den, náhodou jsem narazila na tento článek, pokud byste chtěla, můžu vám nějaké šátečky zkusit ušít, mám pěkně vzorované i jednobarevné nepromokavé látky a hodně savé materiály, které by se daly použít na lícovou stranu bryndáčku, určitě by to fungovalo dobře. Kdyžtak mi prosím napište na mail ivuska.h@gmail.com.

Iva F.

Anonymní řekl(a)...

Respectable text here I genuinely especially like the means you write down your blogs. I will keep on visiting your web page in the time to come to comprehend further serious weblog writings similar to this one! This is an awesome post here.

As a final note , let me thank you for your tolerance with my English as (I'm sure you have become aware this by now,), English is not my primary language therefore I am using Google Translate to figure out what to put in writing what I actually want to say.

Martina Adaptia řekl(a)...

Dobrý den,

náhodou jsem narazila na tento váš blog a diskuzi. Naše firma začala loni vyrábět oblečení pro vozíčkáře a postižené děti. Jsme na začátku, ale slintáčky právě šijeme (na e-shopu budou tak za týden). Jsou velké cca 50x35 cm ve dvou velikostech. Pokud vím, takové velké nikde v ČR nejsou k mání. Navíc mají nejen tři vrstvy, ale vnitřní je z froté, které má spodní stranu s PU zátěrem, takže sají, ale neprosáknou na spodní stranu. Určitě se k nám brzo podívejte, také budeme informovat na Facebooku. Bude i více barev a vzorů. Martina

Martina Adaptia řekl(a)...

a ještě jsem zapomněla naše stránky: www.adaptia.cz
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...