"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

5. února 2012

Jak se Ninda snaží jíst sama placky

Jeden školkový úspěch, Nina tam trénuje jíst placky sama.
Jsou to placky z celých zrn (rýže, jáhly, kroupy, špaldové kernoto, pohanka apod.) s trochou mouky a často s kysaným zelím a kmínem, nebo s česnekem a majoránkou :o) Je to hrozná mňamka a Ninda to miluje. Má je každý den do školky k svačině a někdy ještě i doma, záleží kolik jich udělám.
Mám teď novou keramickou OBROVSKOU pánev, na které jsem schopná jich udělat 7-8 najednou s minimem oleje.

Ve školce ji nechávají jíst placky samotnou, sice hrozně "nasviní" kolem sebe, ale ani to je neodradilo, a Nina trénuje :o) Už vidím i výsledky doma. Když má hladík, tak je i doma papá sama a já u toho můžu vařit něco jiného, nebo mýt nádobí ... a tak!!! Někdy ale hlad není takový, a to se potom madam vzteká, že ji nekrmím, a hází placky na zem! Potvora! To ji pak ale většinou vyndám ze židličky, ať si jde, protože to zjevně s tím hladem není tak horké :o)

Na krátkém videu je vidět, jak jí to hezky jde, jak se snaží. Úspěch totiž je to, že jí placku nemusím krájet na kousky, aby si je brala z talíře, ale ži si ji celou drží sama a ukusuje z ní! Tak snad nám to půjde i dál.
Jediné negativum je v tom, že jak má "neklidné ruce", tak ty placky hrozně žmoulá a ony se trhají :o(

6 komentářů:

Dana řekl(a)...

Holky, to je parádní :-)), zase pokrok! Ninuško, krásně papáš a maminka ti pěkně a zdravě vaří ;-).

Anonymní řekl(a)...

tak to je super, gratulujeme. Hanka a Bartoloměj

Anonymní řekl(a)...

Mám z Ninušky velkou radost, jaké dělá kroky...jen tak dál.

Alča

Amelie řekl(a)...

To je nádhera. Mám z vás radost.

Eva řekl(a)...

Ninuška je teda šikulka. Co jsem tu, nebyla, tak udělala velké pokroky :)

nikuliq řekl(a)...

Je moc šikovná! Nám to odhrýzanie stále nejako nejde. Niki si zvykne do úst napchať naraz všetko čo drží v rúčke, a to to potom nezvláda požuť a nakoniec to vypľuje a viac do úst nedá.Takže stále krájam všetko na vojačikov

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...