"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

20. srpna 2010

Na procházce s Julinkou

Dneska jsem šla na procházku s Julinkou.
Julinka je skoro o rok starší holčička, dcerka maminčiny kamarádky a kolegyně ze cvičení. Julinka je moc šikovná holčička, chodí do školky (teda o prázdninách ne), brebentí, je zkrátka úplně zdravá.

Což má pro mě spoustu výhod. Ta hlavní třeba je, že mě může vozit v golfkách. A docela ji to bavilo! Tak jsem ji za odměnu taky nechala svézt :o) A to ji bavilo taky.
Další výhodou je, že se se mnou dělí o sušenky. Já sice do nich jenom tak plácám, nepapám je, ale je to milý, když vám někdo něco nabídne, ne?

Maminka ještě něco říkala, že je ráda, že mám kontakt se zdravou, milou hočičkou ... tomu já teda nerozumím, já mám ráda kontakt s každým, i když to nedávám najevo. To jsem holt celá já, znáte mě :o)

A tady máme pár foteček.
Na té mezi Julinka svačí a taky mi nabízí. A pak je vidět, jak mě tlačí na golfáčích. A já nejsem žádný peříčko ... no aspoň, že ty golfky se daj tak dobře ovládat ...
Škoda, že ji mamka nevyfotila, jak se veze ona, ale fakt jsem jí je půjčila! Nekecám!!!

Posted by Picasa

2 komentáře:

Andrea řekl(a)...

Holkám to sluší.

Evina řekl(a)...

Tušti, že s tím stále otravuji. Ale bychom také radi měli s Ninuškou kontakt. :-)) Pozvání stále platí. A máme doma "skákací" gauč, ten by se Nině určitě líbil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...