"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

22. listopadu 2010

Kočkopsíci s mamkou u nás

Konečně se dostávám k tomu, abych poreferovala o tom, že už je to skoro týden, co nám oplatila návštěvu kočkopsí rodinka, a to skoro doslova, protože pro Kočičku, Pejska a maminku přijel tatík ... sice nešel nahoru, ale pod okny bytu s autem byl :o)

Myslím, že násvštěva se vyvedla, mamky to probraly, děti si navařily rýži a fazole z Ninuščiných zásob (z chrastících lahviček od jogodrinku) a nakreslily Ninušce krásné obrázky na památku, dokonce i na procházku došlo ... sice v lehkém deštíku, ale na zdravém vzduchu :o)

Na závěr byli Verča s Kryštůfkem nuceni JEJICH mamkou uklidit Ninuščin pokojík. A to mě vlastně dostalo.

Zjistila jsem za prvé, že všechno se dá využít ke hře, že děti, pokud nejsou jako Nina, která si ničeho nevšímá, stihnou během hodiny, všechno rozebrat, vyzkoušet, nakreslit několik obrázků, ořezat si na ně pastelky, ohlídat, aby odřezky nespadly na zem, rozšroubovat flaštičky od jogodrinků (což bylo asi největší překvapení pro mě, jako že je to vůbec napadlo! ... ale bylo by vlastně divný, kdyby je to nenapadlo, když to tak různě chrastí, že? Já jsem prostě fakt úplně mimo!), ve kterých byly fazole, rýže a kaštany. Z nich vařily asi večeři, použily odrážedlo, míče všeho druhu, stavebnice, puzzle ... a já jen zírala! Tak TAKHLE to vypadá, když jsou děti zdravé! Tak takhle úžasné to je!?

A za druhé bylo skvělé, že opravdu uklízely a ani neprotestovaly (Evi, je vidět, že jsou zvyklí!!! :o)
Po odchodu jsem zjistila, že dětský úklid = vše ze země zvedneme nahoru a je to :o)
Což mi přijde jako úžasná logika a navíc je jasné, že něvěděly, kam co patří. Ale ořezávátko uložené na radiátoru mě dojalo natolik, že se mi vehnaly slzy do očí!  

Evo, máš perfektní děti, doufám, že chápeš, že to nahoře není stížnost, ale naopak opravdový obdiv!

A zde jsem si dovolila naskenovat opravdu vydařené obrázky, které děti věnovaly Ninušce. Protože ráda jezdí autem i na kočáru, nakreslily právě to. 
Posted by Picasa

Slibovaná procházka s mrholením ...

Jednu chvíli jsme se dokonce všichni sešli v jedné místnosti ... včetně soukromnice Ninušky.
Posted by Picasa

9 komentářů:

Dana řekl(a)...

To jsou kráááásnýýý obrázky. Já chci takýýý!!! Holky, já vám tak závidím. Nádhera, jak si to užíváte. Evinko, máš úžasný dětičky. Luci, ty máš úžasnou Ninušku. Jen je prostě jiná. Vždycky, když mě tohle trápí a smutním nad tím, vzpomenu si na nevyléčitelně nemocné děti a říkám si: díky Bohu, že je Bětuška v pořádku a nečekáme nějaké hrůzy...

Evina K. řekl(a)...

Tušti, tedy úplně mne to tvoje vyprávění dojalo. Kam se hrabe můj strohý krátký report.
Já mám pro Ninušku velkou slabost, je to krásná holčička, a když ji pozoruji stále mám pocit, že už už něco řekne nebo si půjde hrát, a brání jí v tom jen to "začarování."
A ty? S tebou báječně kecá. :-))

Dani, díky moc. Třeba nám to jednou vyjde a sejdeme se všechny.

Anonymní řekl(a)...

Lidsky, maminkovsky Ti Lucko přeji, abys jednou prožila to, co Ti chybí. Žaneta

Lucie Pokorná řekl(a)...

Prostě krása holky:-)Také moc závidím jako Dana:-)Hned bych brala nějaký sraz:-)Luci, Ninuška to všechno taky jednou pochopí...taky se tím trápím a když příjdou k nám zdravé děti tak si říkám,jak je to a to napadne...
Krásné kresby ...já jsem moc ráda aspon za ty kolečka co Justy maluje a čáry..mám doma plnou nástěnku:-)aspoň něco...když už nic:-(

Evina K. řekl(a)...

Holky, netrapte se. Já už mám ty děti také o něco starší. Čáry, kolečka, úsměvy, všechno se počítá.

Jana a Šíša řekl(a)...

To je bezva, že jste si to tak hezky užili. Moc hezky jsi to napsala Luci. Vím jak to nenáviděné srovnávání nekdy bolí, ale taky vím, jak se ty naše potvůrky umí tak nezištně přitulit a tolik nás potřebují, že o tom zase za chvilku ani nevím.:-))

Jana a Šíša řekl(a)...

Ještě jsem Ti chtěla pochválit parádní rozhovor na PD. Super! a i když Vás /dovolím si napsat:-))/ dobře znám četla jsem od začátku až do konce.:-)

Anonymní řekl(a)...

Tuško, taky ti moc přeju, aby jsi to zažila... Úplně to vidím, jak si Ninuška hraje s malým sourozencem... Míša

Tuška řekl(a)...

No, já to holky, taky vidím, tak snad nám to taky jednou vyjde :o)

A ten srazík (asi fakt lepší jednodenní) by byl super!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...