"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

16. prosince 2010

Porucha

Lidičky, jen velmi rychle píšu z práce - mám už týden notebook v opravně, snad by měl být v pátek!!! Snad! Už mi to slibujou asi 4 dny, že už to bude.
Proto jsem nereagovala na přání k svátku na FB ani tady. To jen na vysvětlenou :o) ... a děkuju za ně!

Doufám, že o víkendu se budu moci přijpojit. Jsem bez něj jako ryba na suchu :o)

Tak zatím, a držte palce, ať se najde na noťasu chybka, už se mi po vás stýská!

5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Přejeme, aby byl notebook co nejdřív opravený a už se těšíme na další povídání...

Unknown řekl(a)...

Držím palce, ať je zase brzy noťas doma:-) A dodatečně přeju všechno nejlepší k svátku!

Mikyna řekl(a)...

Nám už se taky stýská! Leontýnka už se ptá, kdy budou nový obrázky Ninušky.

Tuška řekl(a)...

Tak už ho mám doma! huráááá! Nejdřív budu dohánět čtení na vašich webech a pak teprv možná něco "spíchnu" i já :o)

Andrea řekl(a)...

Bez PC BYCH S TAKY PŘIPADALA ZTRACENÁ...tak gratuluju, že už je doma...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...