"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

25. března 2011

Účelné a praktické šátečky :o)

Ráda bych se pochlubila, že jsem podnikla určité kroky v řešení Ninuščiny věčně ukrutně mokré pusy, tedy jejího nadměrného slinění. Psala jsem o tom tady už jednou, jen tak jako úvahu nad tím, jestli se u nás dá něco vhodného k tomuto účelu a přitom hezkého sehnat.

A sehnala jsem. Napsala jsem email do české firmy Dahé (www.dahe.cz), která takovéto bryndáčky - šátky vyrábí, a to jak pro chlapce, tak pro dívky.
Protože nejsem žádný troškař, objednala jsem si jich rovnou šest - tedy 3 ramínka, na každém ramínku po 2 šátcích. 
Jenže pak jsem dostala strach, že Ninušce třeba budou malé, a tak jsem jim zase psala, že bych radši vyzkoušela nejprve jedno ramínko a pak se rozhodnu, protože se mi zdají trochu malé, myslím plošně, měla jsem strach, že se hned promokří.

Paní z firmy byla neuvěřitelně hodná. Nejen, že mi řekla, že mi je pošlou, i když neprovozují klasický internetový obchod, spíše si je od nich prodejci nakupují do svých prodejen, jak jsem pochopila. Ale po popsání naší situace se rozohodla, že mi pošle všechny tři dvojice šátečků a ZADARMO!

Tomu se mi ani nechtělo věřit, že by dnes byl někdo tak hodný, ... ale opravdu se tak stalo. Za žádnou cenu nechtěla, abych jí je zaplatila, i když jsem jí psala o číslo účtu, že jakmile vyzkouším jede, buď si je koupím všechny, nebo jí je pošlu zpět.  A tak se u nás doma objevilo 6 nádherných šátečků!

Tímto bych chtěla firmě DAHÉ ještě jednou moc poděkovat za jejich ochotu, empatii a nezištnost!

Dneska už můžu zhodnotit, jak je budeme vyžívat. 
Jak jsem se obávala, na Ninu jsou opravdu dost malé. Proslintá jeden za hodinu :o( Síla, co? 
Potřebovala by tedy větší. Už totiž vidím, jak jí ve školce každou hodinu mění. Ani mě to nebaví :o)
Ale na druhou stranu je určitě nosit Nina bude, obzvlášť při návštěvách, nebo vůbec, teď v nastávajícím letním období, když půjde Ninuška v hezkých letních šatičkách ... přece jí nedám šátek a la bryndák až na pupík, abych jí ty šaty celé zakryla! Tady právě chci použít tyto hezké malé šátečky. 

Objednám si příští měsíc, až budou skladem, další s různými (růžovými :o) vzorky (momentálně jsou ve výrobě), abysme jich měli dostatek na výměnu - už v nich Ninušku vidím třeba u nás na pouti! Tuhle várku si tedy už ale rozhodně hodlám zaplatit :o) 

No a ty velké rozlohou mi snad ušije babička, včera se mi nabídla, že by to zkusila spíchnout. Dokonce jí dám na ně k dispozici i střih, který jsem díky Martině našla na jednom anglicky psaném blogu. Určitě to dopadne dobře a budeme mít i malé i velké šátky.
Každopádně pro menší slintálky, než je naše Nina, by tyto "dahácké" stoprocentně stačily! Vřele doporučuji.
A vypadají pěkně, že?

No a zde taková menší módní přehlídka :o)

Posted by Picasa

7 komentářů:

hana.kubikova řekl(a)...

Vypadají fakt pěkně, taky je chci pro Bárta objednat, hlavně do školky. Většinou je v pohodě, ale mívá období,kdy má třeba rýmu a to je pak děs...

nikuliq řekl(a)...

Sú krásne :) A je úžasné, keď vie byť niekto takto nezištný!!! Ale je to tak, takí ľudia ešte nevymreli- aj pani čo ich šila pre nás mi na ne dala výraznú zľavu a moc ma tým potešila, ani tak nie kvôli tým peniažkom; skôr to bola radosť z pochopenia :)
My máme šatiek rovno 10 a bohate nám stačia.
Už sa teším na fotky parádnice v letných šatočkách :) To je niečo nad čím sa ako maminka jediného chlapca dokážem rozplývať :D

Linda Martinovská řekl(a)...

jsou užasné ,rozhodně je pořídím a vymněním je za plenky(látkové), co ted používáme.Nám se právě hodí tyhle menší.Děkujem za "nápad" L+O

Anonymní řekl(a)...

Luci, jsou moc hezké. Ninušce sluší moooc. Monika

Unknown řekl(a)...

jéé, vypadají super! To je od tý firmy moc hezký :))
Ještě mě napadlo, až je bude babička šít, co dát jako spodní (nebo vnitřní) látku nějakou nepromokavou? Hledala jsem, co je k mání a je spousta druhů, různý šust'ákoviny (ale zase aby Ninuška moc nešustila :))) ), nebo použít něco jako sprchovej závěs (některý jsou spíš látkovější než plastový).

Andrea řekl(a)...

jsou slušivý a ta firma je fakt dobrá..palec nahoru!

Eva řekl(a)...

Ninuška je hotová modelka :)))) Šátečky jsou moc pěkné, taky by se Verče hodily, ale asi by jí byly malé.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...