"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

28. dubna 2011

Pomlázka

Konečně jsem se dostala k tomu, abych poreferovala o tom, jak Ninuška strávila velikonoční pondělí. K našemu milému překvapení nám ji pomladilo hned několik koledníků!
Dva bráchové - Filípek a Adámek (vpravo) a potom ještě další kámoš - Kubík (vlevo). No a  nakonec i děda Pepa.
Jen táta opět zklamal, protože tato tradice mu není vlastní, v jeho zemi se praktikuje jiná a pomlázky tam vůbec nefrčí. Možná ale příští rok se i táta pochlapí :o)

Koledníci dostali vajíčka, nějakou tu sladkost a Kubík dokonce místo mašle, kterou jsem nenašla, jinou ozdobu, jestlipak ji vůbec donesl domů? Ona totiž z pomlázky padala, jak byla těžká :o)))
Posted by Picasa
Koledníci naši, díky moc, že jste zaťukali na naše dveře. Ono se to nezdá, ale pro Ninušku to byl určitě zážitek!

Pro mě teda taky, protože malí bráchové přišli strašně brzo a já se zrovna ten den domluvila s tatíkem, že si přispím ... nějak mi nedošlo, že se chodí s pomlázkou :o) A tak jsem musela vylézt z postele a ještě v pyžamu, rozespalá jsem Nindě pomáhala ustát ty mužské elementy u nás v chodbě. Upřímně, vypadala jsem na fotce tak hrozně, že jsem se musela oříznout :o) U Kubíka jsem už na štěstí byla oblečená v civilu.

3 komentáře:

Andrea řekl(a)...

Tak hlavně že máte Nindu vyšlehanou:-))

Anonymní řekl(a)...

Luci, Kubík ozdobu donesl, ne sice na pomlázce, ale v košíčku. A dokonce ji máme doma vystavenou, museli jsme ji hned pověsit:-) Přijďte se podívat... Pa Martina

Tuška řekl(a)...

Super, tak to jsme rádi :o))))
Pozvání přijímáme. Napíšem si :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...