"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

10. září 2012

Setkání rané péče - září 2012 + Ninuščina "samostatnost"

V pátek 7. září jsme se zase sešli v Chodské Lhotě - my, současní i bývalí klienti rané péče Stodůlky.

Jiřík s maminkou k nám přijeli o trochu dřív, abychom si mohly my dvě trochu pokecat, protože jsme se už dost dlouho neviděly. Jiřík byl čilý, zato Nina jako každý den po poledni usnula a já ji nemohla probudit, ale vůbec!!!
Budila ji i teta Vendula, i Jiřík a Nina byla absolutně tuhá. No, podívejte sami, toto je už asi tak desáté buzení.

Nakonec jsem ji musela natvrdo vytáhnout z postele. Měla pořád snahu utíkat zpátky, ale během převlékání se tak nějak rozkoukala a pak už si na spaní ani nevzpomněla, takže cesta na místo určení i setkání  samo proběhlo v pohodě, jen jsme přijeli kvůli Nindě o trochu později, než jsme plánovali :o)

Přikládám pár fotek ze setkání. Sešlo se opět spoustu milých lidí, kteří se různě ve větších či menších skupinkách družili a povídali si, zatímco děti řádily. Nina trochu soukromničila, ale byla klidná a hodná. 
 

Tady jsme se vyfotily spolu s maminkou Nikolky, Pavlínou - jsme totiž momentálně obě těhotné. Já jsem byla ráda, že jsem setkání ještě stihla a viděla se všemi, včetně naší již bývalé poradkyně Pavly. S Pavlínou si teď držíme palce, aby miminka byla v pořádku a zdravá!!!

Tady ty fotky sem tak trochu nepatří. Dolní tedy je z Jiříkova buzení spící Niny, ale ty ostatní v židličce pocházejí ze druhé dne, kdy jsme s tátou chtěli vidět, jak se Nina zlepšila v samostatnosti při jídle, za což ji ve škole pořád moc chválí. Prý tam jí chleba úplně sama, když jí ho rozkrájí.

A taky že ano! Ninuška se opravdu snažila i doma. Šlo jí to fakt krásně. 
 
Nedalo mi to a nahrála jsem její samostatné papkání na video. Podívejte se, jak zblajzla úplně sama 3 bramboráky (vařil táta)! A to už jí předtím dával dva u linky, když kolem něj poskakovala při jejich pečení.
Klidně si vypněte zvuk, já jsem prostě hrozná, pořád do toho melu, nemůžu se ani poslouchat :o)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...