"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

14. září 2010

Ninuščiny rošťácké a šťastné "ksichtíky"

Ninuška je ve své podstatě strašně šťastný človíček. A i když mě někdy trápí, že je samotářská a že se uzavírá do sebe, vím, že je to vždy jen na chvíli.
Za chvilku už opět běží za mnou, nebo se alespoň nechá rozesmát a rozdovádět.

Umí si radost z našeho kontaktu užívat na sto procent. Její smích není nikdy hraný, její šibalské oči mluví za vše.

Je to moje krásná, milovaná, spokojená, všetečná, všeokusující, zářící holčička! Je dokonalá!

No, posuďte sami :o)

Posted by Picasa

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ninuška je krásná a šikovná holčička a na fotkách je vidět,že je šťastná a to je nejdůležitější. Vlaďka

Anonymní řekl(a)...

Tuško, máš recht, Ninuška je krásná a ještě k tomu i spokojená a to je pro pohodu moc důležité...

To já napsat nemůžu, když na mě Martin nešťastně a vyčítavě křičí - já vůbec nevím co a přitom se to snaží zdůraznit tím, že do mě zatíná nechty, abych to konečně pochopila, tak je to dost frutrující. Taky jsem přemýšlela, jestli něco takového někdy zažíváte, protože s tvých příspěvků se zdá, že Nina je opravdu šťastná, až na ty děsivé záchvaty... Doufám, že vám nový lék pomůže. Míša

Tuška řekl(a)...

No, Míšo, Ninda se někdy taky vzteká. Myslím, že proto, že taky něco chce a já nevím co a proto to nemá, což ji štve. Brečí a píská, někdy mě i majzne po hlavě :o)

Ale tak nějak to není zas tak strašný a častý. Jednou za den se jí něco nelíbí, někdy dvakrát ... ale docela dobře se dá odvést její pozornost na něco jiného (hlavně na objímání, skákání, lechtání, mazlení, takhle jedou páni ... a tak, věci ji moc nezajímají, ale tyhle fyzické aktivity většinou zabodují).

Nebo se stává, že se rozzlobí u jídla, když jí ho připravuju a ona vidí, že to není to, co by chtěla. Pak vede dlouhá cesta k tomu, než si vybere a je spokojená.
Někdy si taky nevybere, protože to třeba v lednici není nebo co a pak nejí.
Nebo si vybere ... a pak to stejně nejí :o)

Jana a Šíša řekl(a)...

Ninda je dokonalá!! K tomu není co dodat.:-)

Dana řekl(a)...

Krásný obrázky, ten veliký je úžasný! Výraz v očích - no, ten mluví za všechno :-)))

Evina K. řekl(a)...

Tušti, a že je ti podobná? :-))

nikuliq řekl(a)...

krásna!!! :)

Anonymní řekl(a)...

"Ksichtíky" jsou úžasný :-)) Ninda je štastný dítě a to je důležitý. Markéta

Andrea řekl(a)...

Má tak hezký oči...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...