"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

11. února 2011

Držte palce :o)

Ninušku a mě čeká zítra (v sobotu) ... no, s klidem to tak mohu nazvat ... cesta století.

Jedeme totiž společně s mojí mamkou, která nás doprovází, do Prahy na poslední sezení HANDLE.
Jedeme vlakem, takže lehká nervozita se u mě už projevuje. Vlakem jsem jela naposledy asi tak před 15 lety.
Navíc se chystám uplatnit průkazku ZTP/P, takže bych cestu já měla mít zdarma jako průvodce a Ninuška vlastně taky, protože je maličká. Jinak by měla slevu, tuším, 75%. Platit bude tedy jen mamka :o) , pokud všechno klapne.

Uděláme si takový, doufám, že příjemný a užitečný výlet. Vlak odjíždí v poledne, v Praze budeme ve tři hodiny. Přála bych si, abychom měly kupé pro sebe, tak uvidíme, jak narváno bude :o)
Pojedeme k příbuzným, kde přespíme, popovídáme a ráno vyrazíme na půl desátou do Vršovic za Janou B. Zpátky nám jede vlak (opět z hlavního nádraží) v jednu deset po poledni.
Beru s sebou golfky, protože Nina často při chůzi stávkuje a na delší nošení, ověšená taškami a batohy se necítím.

Jen jsem tak přemýšlela, jak to chodí s kočárem v metru. Uvědomuju si, že jsem tam nikdy asi žádný kočárek neviděla. No, předpokládám, že tam bude muset Nina vystoupit, jedna z nás s ní půjde za ruku a druhá se popere s golfkami.

A co bych si tedy na naši cestu přála?

Aby nepršelo! Nemáme na golfkách stříšku.
Aby nemrzlo :o)
Aby Nina ve vlaku spala, alespoň část cesty.
Aby v něm nebylo narváno.
Abychom všechno včas našly a všechny spoje chytly.
Aby Ninda večer u tety nedělala sprasky s pojídáním léků na epi a já se s ní nemusela prát.
Aby Nina spala pokud možno celou noc a pila jen minimálně namísto svého jednoho litru, abychom nedejbože tetě třeba  nepolily postel.
Aby Nina nevylézala na návštěvě ve 4 ráno s tím, že chce do vany a pak jíst a pít ... a pak ještě na chvíli spát.
Aby se mi nechtělo na cestách na záchod :o)
Aby se to zkrátka celé vyvedlo!

Tak nám tedy, prosím, držte palce!!!