"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

28. května 2013

Živočišná strava - omyl minulosti! (dokument o zdraví a o tom proč vás vlády světa udržují nemocné) - "Raději vidličky než nože"

Už jsem tady jednou na tento film upozorňovala, ale pak náhle zmizel z youtube. Že by byl opravdu zakázaný?!
Je to opravdu skvěle udělaný film a vychází mimo jiné hodně i z Čínské studie od Dr. Collina Campbella a kolektivu. Prostě skvělé. Podívejte se.

4 komentáře:

hana.kubikova řekl(a)...

Viděla, zaujalo. Ale asi to zatím nedám. Ale fandím:-)

Helena řekl(a)...

Zatím jsem to ještě neviděla celé.
Ale to, co jsem viděla, je moc zajímavé, nečekané a šokující.
Je to velmi poučné a moc Vám touto
cestou děkuji za zveřejnění tohoto
videa. Já sama jsem se ještě zcela
nedávno stravovala tak, jak to v
tomto videu nedoporučují.
Když se o tom člověk něco dozví,
myslím, že spousta lidí od stravování, jež by je mohlo přivézt
do nemocnice, upustí.
Pro mne je to navíc vynikající i z
toho důvodu, že mně se od dětství
příprava masa příčila. To, jak se
maso omývá a vymývá, jak se musí porcovat, než ho dáme do trouby...
To se mi vždycky příčilo. Díky poznatkům o rostlinné stravě jsem si ušetřila hodně perných chvil v kuchyni. I když já maso jedla spíš ráda. Vypozorovala jsem ovšem, že po zavedení rostlinných
prvků do stravy nemám už na maso tak velkou chuť, jako dřív. Což pro mne bylo hodně překvapující.
Pokud si mohu vybrat mezi rostlinnou stravou a nemocnicí, rozhodně si vyberu to první...

Eliska řekl(a)...

Zajímavé a stále více to podněcuje moje rozhodnutí NĚCO udělat! Minimálně jsem začala s tím, že jsem se přestala stravovat v menze, kde nějaká výživová pravidla nikomu nic neříkají. Na druhou stranu si myslím, že kvalitní jogurt s müsli na snídani je nejlepší začátek dne... Samozřejmě během dne dostatek zeleniny a vody... Ale když se ke mně dostaly chemické výsledky vody, co všichni pijeme, tak nevím, co budu pít... Každopádně se držím zásady, e mám jíst především potraviny, které jsou mi geneticky dané - to znamená žádné tropické ovoce, maso maximálně jednou týdně, hodně luštěnin a obilovin... Jen se ještě odnaučit tu chuť z fastfoodů a budu šťastná ;-).
Eliška

Anonymní řekl(a)...

No já se tedy taky dost snažím, ale třebas bílý jogurt Hollandia s Chia semínky jako svačinka to prostě neodolám. Myslím, že když se to s tím živočišným nepřehání, tak to zase takový průšvih není. Taky miluju luštěniny, obiloviny, zeleninu na všechny způsoby, momentálně ujíždím na té kvašené - doma s trochou syrovátky...myslím, že nastartováno mám slušně. Ten dokument musím dokouknout, zajímá mne i ta Čínská studie. Asi si jí pořídím k narozeninám.
Díky Tuško za nakopnutí! mějte se hezky i v těchto deštivých dnech! Jitka a holky

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...