"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

19. února 2011

Tonička

Ráda bych vás seznámila s příběhem jedné krásné, šikovné slečny Toničky. Známe ji s Ninuškou osobně, protože nás před více než rokem se svou maminkou Andreou navštívila.
Užily jsme si všechny čtyři příjemné a pohodové odpoledne, ostatně podrobnosti o něm včetně fotek jsem už tehdy zvěčnila na našem bývalém blogu v rámci fotodeníku, který jsem Nině tenkrát vedla (bylo to 13. prosince :o) - tady.

S maminkou jsem zůstala v kontaktu a průběžně si sdělujeme informace o našich princeznách. Tehdy u nás ještě stále Toniččini rodiče nevěděli pravou příčinu jejích zdravotních potíží. Asi měsíc poté jsem dostala od Andrey zprávu, že Toničce byl diagnostikován Rettův syndrom!
Jak neuvěřitelné, obzvlášť pro mě, která tuto diagnózu řeší už dva roky. A Tonička přitom byla mnohem "šikovnější" než Ninuška ... se mi zdálo.

Maminka vytvořila Toničce profil mezi ostatními dívenkami se stejnou diagnózou na rett-community, ale po mé maličké intervenci se rozhodla, že se pokusí vyšetřit svůj čas, který dělí mezi své 3 dcery, včetně Toničky, mezi manžela a svou práci, a pokusí se Toničce její profil rozšířit a vést jí blog.

Momentálně jsou holky v lázních, ale doufám, že až se vrátí, přibudou na Toniččině blogu nějaké nové zprávičky. Určitě se podívejte, jak Tonička úspěšně pokračuje v boji s touto vzácnou a zde již tolikrát zmiňovanou poruchou.

Holky, těším se, až si přečtu novinky z vašich luhů a hájů!

A tady přikládám dvě, sice už více než rok staré, ale zato hezké fotky Toničky u nás na návštěvě :o)


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...