"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

17. ledna 2013

Vzpomínka na advent a Vánoce 2012

Ani jsem nestačila dát na blog fotky z prosince, hlavně samozřejmě z Vánoc. Něco jsem včera šoupla na FB, tam to jde trochu rychleji než sem. Ale abych neporušila blogovou tradici, ani tyhle Vánoce nesmí chybět. První Vánoce našeho Matýska.

Pojala jsem to trochu šířeji a zahrnula do toho i jiné prosincové události - např. můj svátek. Byli mi popřát i rodiče malé Klerinky (Matýskovi sestřenky), včetně jí samozřejmě. Tak jsme si je vyblejskli :o)  

Ninuška poslední den před Vánočními prázdninami se po ránu s radostí zase chystala do školy. To zelené vánoční přáníčko na věži, na které se kouká, vyráběla ve škole ona, zjistila jsem, že pod tou červenou čepicí se skrývá bílý otisk její ruky - moc povedené :o)

Náš smíšek ...

Těsně před Vánoci jsme také navštívili celá rodinka vánoční trhy v našem městečku. Nic velkého, ale příjemná procházka, jen jsme zase nestíhali a vyrazili už trochu moc večer. Na štěstí Ninuška šla hezky a Matýsek spinkal.

Stromeček jsme opět ozdobili v nerozbitném dizajnu, kdyby náhodou :o) A Matýskovi se moooc líbil, ani nechtěl cvičit, jak na něj pořád musel koukat :o)
Na talíři mám dokonce makrobiotické cukroví a moc dobré. Dělala jsem jen ty kuličky, ostatní jsem koupila - půl kila - a taky si ho sama snědla :o( Příští rok už nic nekupuju, radši si upeču štrúdl. Jen si tím rozhodím chutě (i když je to "zdravé" a bez cukru, je to prostě sladké) a stejně to nikdo nejí, jen já.

Ninuška ve štědrovečerním ohozu. Doceal vysmátá, že? Ale pak koukala zase jako bluma.
Jíst nechtěla nic, pro ni to byl večer jako každý jiný. Už jsme si na to tak nějak zvykli, ale stejně je to smutný, že to nechápe. Chceme po ní trošilinku něco jiného než jindy, aby někam nešla, nebo naopak, aby někam šla ... a to ji rozčiluje, ona chce vše jako vždy, takže tím víc se zlobí a tím víc nám nic nevychází ... :o(

Aspoň krátké focení u stromečku musela vydržet - vlevo uprostřed se u tatíka už vzteká ... už toho na ni bylo moc. Matýsek stromek a dárky sledoval víc než Ninda - je to skoro k pláči, ale tak to prostě je. Ona je zase skvělá jinak!

Na boží hod u našich na farmě na obědě. Ninuška se sestřenkou Klerinkou :o) Matýsek rozdávání dárků u babičky a dědy po obědě zaspal :o))

Vánoční pohodička, Ninuška usnula se Šmoulou, někdy si s ním docela i hraje ... Matýsek spinká ve spacím pytli, který dostal od  Ježíška.

Mezi svátky jsme si už klasicky udělali výlet k tatíkově tetě do Jindřichovic u Sokolova. Teta byla z obou dětí nadšená. Má je moc ráda. Ninuška byla hodná a klidná. Matěj taky, celý výlet se povedl a potěšili jsme tetičku ...
 

Vánoční hrátky dvou chlapáků :o)

Ninuška na Silvestra byla velmi veselá. Každá chvilka, kdy je Nina veselá a směje se, je k nezaplacení, protože je dost uzavřená do sebe, jakoby chvilkami "mimo". Takže když se chechtá a hraje si s námi, mazlí se a iniciuje kontakt, jsme šťastní! 

Novoroční oběd u babi s dědou na farmě. Velké focení s dětmi :o)
Jo, a Mates dost sledoval projev pana prezidenta ... :o)

Ještě jsem k Vánocům přifařila i fotky z 2. ledna, kdy jsme byly v Praze s Ninuškou na psychologickém vyšetření v Krči. Při cestě domů jsme se stavěli u "Pražáků" - našich příbuzných v Praze :o)
Byla to rychlá, ale moc milá návštěva. Matěj si zdřímnul, Nina si z něj vzala příklad a následovala ho, a my, rodiče, jsme aspoň měli trochu chvilku si poklábosit s příbuznými.
 
 
Posted by Picasa

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Měli jste krásné vánoce.Fotky jsou moc povedené a moc vám to tam všem sluší.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...