"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

5. března 2011

Můj únor 2011

Únor byl v mnoha ohledech výjimečný, říkala mamka.
Tak třeba jsem úspěšně pokračovala ve skoro samostatném jedení, ale hlavně! jsem začala jíst opět po 2 letech teplé vařené jídlo. To víte, naši oslavovali :o)
Velkou událostí byla moje cesta do Prahy s maminkou a babičkou. Důvodem byla kontrola HANDLE s paní Janou Babtie a jejím manželem Paulem. Spojily jsme to s návštěvou tety a strejdy, kde jsme přespaly. Mamka už o tom psala, takže víte, že jsme cestovaly vlakem a bylo to super, nakonec i to metro!

Doma moc ráda řádím v posteli. Obzvlášť když se večer vykoupu, hned potom, co mě mamka utře a oblíkne do pyžámka, letím do postele do ložnice a tam se válím po postelích a těším se, že už tam brzo půjdu hajat.
Posted by Picasa
Přes den podle maminky pořád dost spím. Asi proto, že v noci dost straším a hodně piju. To mámu štve.
Jinak pořád jezdíme s mamkou, i taťkou, k babičce a dědovi na farmu. Tam je docela dost místa na rozběh, víc než doma. Takže toho často využívám. Pokud ovšem nespím mámě na rukách.
Tak tady vidítě mě v pyžámku, jak se právě těším po koupání na spaní! Pěkně si to na tom našem letišti užívám!
Dole na fotkách jsem na návštěvě s mamkou u maminčiny přítelkyně a bývalé kolegyně z práce. Ta paní, se kterou se fotím ale není ona, to je maminky moc hodná kolegyně, která tam taky byla :o)
Taky jsem se s mamkou už konečně dohrabala do SPC. Nějak jsme se s naší paní učitelkou pořád míjely :o)
Doma mám v oblibě pořád gauč. I Tonda ho má rád, nebo snad mě? Já jsem totiž nejslabší z rodiny, tak si na mě dovoluje :o(
Mamka mi pořád říká, ať ho odeženu, když na mě sedí. Ale já to neumím, no!
Tuhle jsem mamku překvapila a rozesmála. Měla jsem tak velký hlad, že jsem nepočkala na rozkrájení chlebíku na ovečky a vzala si rovnou celý štráfek ... a jak jsem si pošmákla :o)
Posted by Picasa
Ke konci měsíce jsem byla pořád nějak extrémně ospalá přes den. Mamka říkala, že ví proč. Protože v noci jsem ponocovala, nejenže jsem pila, ale i lezla po bytě, hlavně mě lákala vana.
Večer jsem už zase skákala po posteli ... jak jsem se do ní těšila ... ale pak jsem v ní haprovala :o(
Zase usínačka přes den. To má mamka radost.
A tohle vyrobila maminka, kldyž jsem jednou přes den usnula. Jsou to jednotlivé HANDLE aktivity, rozstříhané a zalaminované a nalepené sucháčem na skříň. Aby to prý měla pořád na očích a aby se případně nějaké lehčí aktivitky mohl ujmout i někdo jiný, nějaký hlídač :o)
Tatínek si se mnou občas hraje. Obzvlášť teď pilujeme míček. Docela mě to baví. Hezky natahuju ruce, když mi ho hází. Je to taková naše hra.
Večer teď usínám většinou v obýváku na posteli. Už většinou ne u maminky na rukách, což jí prý vůbec nevadí :o)
Posted by Picasa
Tady je moje nejmilovanější vana ze všech van. Ve dne v noci jsem v ní! Zkoušela jsem už i vanu u babičky, no, lepší nežli drátem do oka, ale není to ono!
Ložnici mám celkově docela ráda, jakožto místnost, jak to jde, tak tam proklouznu.
Dole je vyfocená příprava na vanu - dnes mě svléká taťka :o)
Posted by Picasa
No vidíte, málem bych zapomněla, že v únoru jsem se sešla i s jinýma dětičkama s takovýma ... jako speciálníma potřebama, jak jsem někde slyšela říkat. Bylo to na setkání, které zorganizovala u nás na Domažlicku teta Pavla z rané péče.
Bylo to fakt fajn. Těším se na další :o)
Posted by Picasa

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dlouho jsem na vás holky nekoukala, tak dočítám vše se zpožděním (aspoň letmo). Snad už bude spinkání lepší a lepší....No a ty fotky - Ninuška, to je takovej Pusík roztomilej :-)
Žaneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...