"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

6. prosince 2012

Divačka a umělkyně, prostě šikulka

Dostaly se mi do rukou tyto fotky ze školy.
U obrázků v komunikační knížce prý Ninuška na každé jídlo "řekla" neslyšně, bezhlasně - "ham". Vlastně to ham jen naznačila pusou. Učitelky si myslí, že to nebyla náhoda, udělala to ten den opakovaně. Z toho mám velkou radost - a jak vypadá v té lavici s obrázkem před sebou učeně, že? :o)

Fotky dole jsou z hudební výchovy, kde do rytmu lidových písniček Ninuška s pomocí paní vychovatelky cinká rolničkami, nebo co to je. Pokrok je ovšem v tom, že tady už Ninda prý vychovatelce v podstatě vedla ruku, ona jen nástroj držela a Ninuška téměř sama cinkala. Super, je to moje holka šikovná!


To mě přivedlo k myšlence, že bych jí zase mohla zkusit pustit po delší době i doma nějaké písničky a doprovázet na nějaké to chrastidlo. Chvíli ji to bavilo, pak se začala vrtět s zdrhat. Zkusila jsem najít nějakou pohádku na youtube - riskla jsem Včelí medvídky ... a světe zboř se, Nina koukala!!!!! Pak jsem zjistila, že je zná už ze školy :o)

Nelžu, když nám sedí na klíně, vydrží celé Včelí medvídky, a to trvají nějakých 9 minut, líbí se jí tam ty písničky, a dokonce se u tohohle večerníčku i směje - nevím přesně čemu, ale to je fuk.
Taky Krteček ji docela zaujal, zmákly jsme i dva díly najednou!

Když je sama, nevydrží koukat na celý díl, ale i tak jí občas pustím něco naproti jejímu křeslu, kde se kvedlá, a pak se chodím potají dívat, co dělá ... kvedlá se, kvedlá, oči třeba zavřený ... a najednou vidím, že se chvíli zaujatě kouká na pohádku, třeba na Šmouly, a pak se zase chvíli kvedlá :o)

Tak máme doma novou zábavu ... po dlouuuhé době začala Ninuška dělat něco, co jsem si vždycky přála :o) 

A umělkyně?
No, podívejte se, co za výtvory jsem si přinesla z rodičáku :o) To všechno dělala - s pomocí samozřejmě - Ninuška. Ve škole se tedy ta naše drnda rozhodně nenudí !
 
Posted by Picasa

5 komentářů:

Evina K. řekl(a)...

Luci, Nina roste jako z vody, podle fotek je už "samá ruka, samá noha". Je moc šikovná, škola jí opravdu svědčí. Držíme palce i do budoucna :-)

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji, ze jsi se dockala :-) Jeste dnes si pamatuji, jak me ze sezeni u pc s ditetem na kline bolelo za krkem, doufam, ze jsi v lepsi kondici nez ja :-)

Preji, at je z neslysneho ham brzy hlasite sluvko. A ty obrazky ze skoly, to je velka radost, nic nevadi, ze jsou s dopomoci.

Drzi se jeste stale Ninuska bez zachvatu? Masa

Anonymní řekl(a)...

Hrozně se zlepšila. V tom soustředění
teda fakt moc. Je vidět, že to jde
ve vývoji dopředu a to opravdu dost rychle. Moc přeji, ať se stále tak
daří.

Aya řekl(a)...

Nina ve škole jen kvete. Fakt vám to moc přeju. Její pokroky jsou obrovské, jen tak dál! Super. A tebe obdivuju jak s miminkem máš ještě elán Ninušce vymýšlet aktivity.

Anonymní řekl(a)...

To vypadá na moc prima školu. To je dobře. Obrázky jsou úžasné! Jana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...